Banking responsabil

O banca mai prietenoasa

raiffeisen_0152Sambata, 28 mai, la agentia Raiffeisen Bank din Piata Amzei a fost petrecere mare! Au participat ziaristi si angajati ai bancii, insotiti de copiii lor, Zurli si echipa ei (responsabili cu intretinerea veseliei).  Evenimentul a marcat lansarea unei initiative noi – “Friendly Bank”- program prin care banca isi propune sa faca atmosfera mai prietenoasa si calda in unitatile sale.

Ideea unei banci cu o atmosfera mai prietenoasa a venit chiar de la clienti. In 2009, banca a facut un studiu in care respondentii erau invitati sa descrie “banca ideala”. Asa am aflat ca oamenii isi doresc, in primul rand, sa scape de senzatia de intimidare pe care-o incearca la intrarea intr-o institutie financiara. Raiffeisen Bank si-a propus sa incerce sa schimbe ceva in acest sens si procesul a inceput…..  Programul Friendly Bank era gata de lansare in primele agentii in august 2009, iar pana acum a fost implementat in 115 agentii Raiffeisen Bank (banca are 543). Ce inseamna de fapt „Friendly Bank”? Inseamna ca la intrarea intr-o agentie a bancii oamenii sa aiba parte de-o experienta placuta. Cum face banca asta? Exista mai multe moduri pe care le folosim pentru a avea in unitatile bancii o atmosfera calda si prietenoasa: panoul cu amintiri (poze ale angajatiilor sau ale clientilor afisate pe un panou), caricaturi, boluri cu fursecuri cu ravas, baloane colorate, plicuri colorate, o zona special amenajata pentru copii, ornamente origami sau sarbatori organizate impreuna cu clientii. Efectele acestor initiative au fost spectaculoase, iar investitia bancii a fost aproape nesemnificativa. Evident, mai e mult pana vom putea spune ca intrega atmosfera din banca si interectiunea clientilor cu banca s-au schimbat, dar e un prim pas important. Iar rezultatele se vad deja!

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *