Program de granturi

Ce e de facut pentru depunerea proiectelor detaliate

Cele 258 de organizatii, scoli sau spitale ale caror proiecte au trecut de etapa scrisorilor de intentie (https://raiffeisencomunitati.ro/lista-proiectelor-aprobate) au la dispozitie doua saptamani, pana pe 9 septembrie, pentru a depune proiectele pentru care doresc finantare prin Programul de granturi „Raiffeisen Comunitati”.

Tot ce trebuie sa faca este sa completeze si sa trimita online formularul de cerere de finantare de pe https://raiffeisencomunitati.ro/program-de-granturi/.

Pentru a ajunge la formular, aplicantii trebuie sa se logheze pe blog cu userul si parola folosite la depunerea scrisorii de intentie, intrucat sistemul permite accesul in program numai userilor ramasi pe lista.

Este obligatorie completarea tuturor campurilor din formular. Nu uitati ca proiectele voastre vor fi citite de publicul larg pe care trebuie sa-l convingeti sa va voteze.

Atentie: odata trimis, formularul de cerere de finantare nu mai poate fi modificat, asa ca recititi-l inainte sa-l trimiteti!

Pana la startul etapei de votare (12 septembrie 2011), noi vom verifica:

  • daca documentele solicitate (la ultimul punct din formular) sunt complete si autentice;
  • daca aplicantul are minimum 2 ani de experienta in deservirea grupurilor tinta, conform regulamentului acestui program de granturi;
  • daca informatiile din cererea de finantare corespund cu cele din scrisoarea de intentie acceptata;
  • in cazul bloggerilor, daca au scris minimum 2 articole despre proiectul sustinut si daca au facut o invitatie la vot

In cazul in care una sau mai multe dintre informatiile expuse anterior sunt eronate, incomplete sau nu sunt eligibile, conform regulamentului, aplicantul va fi eliminat din program si nu va putea fi votat de catre public.

Sa le tinem pumnii celor ramasi in concursul de proiecte si sa-i incurajam!

48 Comentarii

  • Simona spune:

    Dumneavoastra spuneti ca „formularul de cerere de finantare nu mai poate fi modificat, asa ca recititi-l inainte sa-l trimiteti!”

    Ati uitat sa precizati ca „formularul” se deschide pas cu pas, pe masura ce se completeaza anumite informatii. Si o data salvat pasul respectiv, ramane asa, utilizatorul nu se mai poate intoarce sa mai faca modificari, nu exista nici un buton „back”. (asa ca nu avem ce „re-citi”)

    Ar fi fost mult mai bine daca se deschidea tot formularul, cum a fost la scrisoarea de intentie iar pana la termenul limita utilizatorul sa poata face modificari, daca apar.

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Buna ziua,

      Corect, formularul se deschide pas cu pas, insa ultimul pas reprezinta o revizuire a fiecarui camp in parte. In acest ultim pas, in dreptul titlului fiecarei categorii care trebuie completate, exista un buton „editare”, astfel incat sa puteti face eventualele modificari, inainte ca proiectul sa fie trimis catre noi.

  • TOU spune:

    Puteti sa definiti va rog „publicul larg” si modalitatea de votare?

  • OSORANA spune:

    Simona are dreptate ar fi mult mai usor daca am avea acces la cererea intreaga de finantare. Poti sa te intorci. sa revizuiesti, sa ceri o parere altor colegi, scrierea unei cereri de finantare nu este o lucrare individuala.
    Multumim anticipat si speram sa avem aceasta intelegere pentru a scrie mai usor cererea de finantare.

  • OSORANA spune:

    De asemena la calendarul activitatilor ar fi mult mai simplu daca am putea incarca diagrama Gantt , dar nu se pot din pacate incarca materiale din computer si aceasta este o alta dificultate, Ma gandesc cum o fi cand ajung la buget, pentru ca ar fi usor daca am putea atasa bugetul care este in excel.

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      In ultimul pas, inainte de a trimite proiectul, va sunt afisate toate cele sapte campuri, astfel ca puteti edita/modifica, prin butonul editare. Datele proiectului raman salvate, a.i. chiar daca va logati ulterior, puteti completa de unde ati ramas.

      Pana sa ajungeti la ultimul pas, in care va sunt afisate toate cele 7 campuri, ca o revizuire, puteti da back din browser. A fost introdus insa si butonul “Inapoi”, langa butonul “salveaza”.

      La calendarul activitatilor este un camp cu text.

      La buget trebuie sa atasati un fisier, conform schemei disponibile in campul respectiv.

  • gabi spune:

    Buna ziua, incercam sa salvam informatiile cerute si nu se salveaza de la la punctul III mai departe. Ce putem face in acest caz ? Documentele uploadare, la o urmatoare logare, nu apar, chiar daca am dat click pe bunonul „salveaza”. Dupa ce am editat informatia si am inscris-o in casutele corespunzatoare, la capatul paginii „Salveaza” nu se salveaza.
    Sper ca e doar o eroare de program…

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Verificati daca dupa ce ati incarcat un fisier, ati dat click pe „Incarca document” (sub browse), si abia apoi „Salveaza”.

  • scoala6bt spune:

    Buna ziua,
    as dori sa stiu daca chetuielile pentru fiecare din categoriile resurse umane, deplasari, servicii trebuie sa coincida exact cu suma inscrisa initial in scrisoarea de intentie sau doar suma totala ceruta trebuie sa fie identica?….pentru ca am gasit acum niste oferte mai bune ceea ce insemna ca as putea cumara mai multe cu aceeasi suma sau as putea suma ramasa sa o redirectionez catre alte categorii de cheltuieli.
    Va multumesc

  • gabi spune:

    multumesc mult, a mers cu incarcarea documentelor inca nu reusesc la punctul IV, completez campurile dar nu se salveaza. Ce pot face?

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Mai incercati..platforma functioneaza, a fost testata de mai multe ori.

      Poate ca depasiti numarul de caractere permise?

      Nevoia identificata – 1000 caractere
      Scopul proiectului – 1000 caractere
      Obiectivele proiectului – 1000 caractere
      Grupul tinta vizat – 500 caractere
      Activitatile proiectului – 1000 caractere
      Calendarul si activitatile – 2000 caractere
      Echipa implicata in desfasurarea proiectului – 1500 caractere
      Rezultatele estimate la finalul proiectului – 1000 caractere
      Cum vedeti continuitatea proiectului – 1000 caractere
      Intrumentele care asigura transparenta – 1000 caractere

  • muresmaltez spune:

    Cum putem sa accesam formularul de cerere de finantare ?
    Multumim pentru raspuns.

  • codruta codau spune:

    Buna ziua,
    Nu stiu ce se intampla cu site-ul sau poate nu ma descurc suficient d ebine, deoarece incerc de 2 ore sa dau click pe programul de granturi si mi se deschide o pagina cu mesaj de eroare. Imi exprim rugamintea pe aceasta cale de a ma ajuta sa intru pe pagina proiectului. Mentionez ca am cont facut la intocmirea scrisorii de intentie. Multumesc mult.

  • gabi spune:

    Am completat la toate subpunctele de la punctul IV, cu exceptia lui 8 si 10, unde nu vrea sa se salveze sub nici o forma… poate fi o problema la formularul online ? Am incercat cu Internet Explorer 8, 9, Google Chrome, Firefox…deci 4 browsere. In toate face la fel. Nu stiu ce sa zic…Sfatuiti-ma cum sa fac

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Am retestat si nu sunt probleme, asigurati-va ca nu ati depasit numarul de caractere permise. Daca le-ati depasit, va alerteaza Pentru punctele 8,9 si 10 din pasul IV:

      Rezultatele estimate la finalul proiectului – 1000 caractere
      Cum vedeti continuitatea proiectului – 1000 caractere
      Intrumentele care asigura transparenta – 1000 caractere

      • gabi spune:

        Buna ziua, cu tot respectul, cred ca la punctul IV aveti o limitare de 117 caractere pentru Rezultatele estimate la finalul proiectului si 18 caractere pentru Intrumentele care asigura transparenta. Eu cel putin nu reusesc sa scriu mai mult de atat in acele campuri.

  • muresmaltez spune:

    Scrisoarea de intentie a fost aprobata, cand ne logam acolo nu apare absolut nimic, scrie numai depunerea proiectelor s-a incheiat.
    Nu apare nici un formular.

  • Florea Ioan spune:

    Pentru primirea votului de la public va fi postat pe blogul raiffeisencomunitati intregul proiect sau anumite capitole din acesta? Daca vor fi capitole intrebarea este care?

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Buna ziua,

      Proiectul va fi supus votului public si va fi vizibil in intregime (cu exceptia punctului VII – Anexe la cererea de finantare).

  • anca_aurora spune:

    Buna ziua,

    Ne puteti spune care sunt anexele solicitate la cererea de finantare?

    Multumim!

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Anexe obligatorii
      • Copie după actul constitutiv, cu legalizare;
      • Copie după hotărârea de înfiinţare emisă de tribunal;
      • Copie după certificatul de înregistrare în Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor;
      • Copie după certificatul de înregistrare cod fiscal;
      • Raport anual, dacă există;
      • CV-ul reprezentantului legal al asociaţiei;
      • Copie după buletin pentru reprezentantul legal al asociaţiei.

      Anexe opţionale
      • Copie după un raport de audit financiar extern (dacă există);
      • Note de buget sau explicaţii suplimentare, dacă le consideraţi necesare;
      • Alte documente care vă pot ajuta în formularea cererii de finanţare.

  • Lore spune:

    Va rog sa imi spuneti in ce format trebuie trimise Anexele la cererea de finantare. Trebuie scanate sau se vor pune in plic si expediate pe o anumita adresa?
    As dori sa stiu daca exista o forma a cererii de finantare care poate fi descarcata si completata dupa care sa fie trimisa catre dumneavoastra. Este destul de dificil ca fiind on line, sa ai o structura a cererii de finantare pe care sa poti lucra si corecta ceea ce ai scris.

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Anexele la cererea de finantare se scaneaza si se ataseaza (cu functie de „browse”) in campul respectiv (campul VII), disponibil in cadrul formularului. Poate fi in format doc, pdf, jpeg,

  • OSORANA spune:

    Eu am ajuns la sfarsit. Acolo e de ,,bine” pentru ca ai in fata toata cerererea si poti lucra in voie pe ea din campul ,editeaza” si de asemenea se poate si printa.

    Pana la urma nu se intampina chiar asa de mari dificultati deci……succes!!

  • oana spune:

    Cand am inscris proiectul prin trimiterea scrisorii de intentie, am crezut ca va exista totusi o evaluare calitative a proiectelor, avand in vedere ca ati mentionat ca partener Asociaţia pentru Relaţii Comunitare. Asa cum se prezinta lucrurile acum, este pur si simplu o loterie, o exagerare a transparentei. Nu cred ca o persoana din „publicul larg” (pe care nici nu l-ati definit, desi ati primit o solicitare anterioara in acest sens) va putea citi 258 proiecte, cu atat mai mult sa isi formeze o opinie asupra lor. Nu cred nici ca „publicul larg” ar putea fi competent in evaluarea unor proiecte, pentru ca aceasta evaluare presupune un nivel de cunostinte in domeniu. Asa cum prezentati acum modalitatea de selectie a proiectelor, va fi o competitie a numarului de votanti, lucru care nu are nicio legatura cu calitatea si eficienta proiectelor.
    In plus, un proiect inseamna multa munca si nu e OK sa fie public integral inainte de a fi finantat, pentru ca oricine il poate „fura”!

    • Simona spune:

      Partea cu votul publicului eu mi-am asumat-o de la inceput, tocmai cu gandul de a incerca si alta modalitate de „evaluare”. Pentru ca m-am saturat de evaluarile „profesionistilor” din Autoritatile de Management.
      Insa partea cu publicarea proiectelor in intregime – aici am fost si eu neplacut surprinsa, Oana. Si ai perfecta dreptate !
      Eu ma asteptam sa se publice un rezumat dar nu TOATE detaliile proiectelor noastre. Nu e corect ca dupa aceea, lenesii sau/si ignorantii in ceea ce inseamna munca la un proiect sa faca doar „copy/paste”.
      Sa speram ca si acest aspect va fi remediat – mai alas ca, vorba ta, cantitatea de informatie ar ingreuna procesul de citire pana la capat si de votare.
      Pana acum organizatorii au fost foarte receptivi la toate aspectele sesizate de candidati si nu cred ca vor ignora acest important semnal.

      • Raiffeisen Comunitati spune:

        Multumim pentru sugestie, insa conditiile au fost anuntate de la inceputul programului de granturi. Din motive de transparenta si obiectivitate, toate proiectele depuse vor putea fi vizualizate integral (mai putin documentele justificative ale organizatiilor aplicante, care sunt confidentiale – punctul VII din formular) de catre „publicul larg”, mai exact de catre oricine doreste sa sustina prin vot un proiect ramas in cursa pentru finantare.
        Pentru a putea vota, trebuie creat un cont pe blogul nostru. Proiectele vor fi impartite pe judetele in care se vor desfasura, astfel incat publicul sa le identifice mai usor pe cele preferate.
        Pentru alte detalii, ne puteti scrie pe raiffeisen.comunitati@raiffeisen.ro.

  • RBI spune:

    La punctul VII Documente justificative
    Ce intelegeti prin?
    Copie dupa actul constitutiv CU LEGALIZARE – ce inseamna cu legalizare –

  • sportulpentrutotialba spune:

    buna ziua . intampin probleme cand doresc sa stasez documenterle de la buget si ultimul punct . dupa ce atasez si salvez , dau o verificare si imi deschide o fereastra in care se spune „pagina nu a fost gasita” si mai jos „Pagina pe care o cauţi nu (mai) există.” este oare o eroare de la dvs? multumesc

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Buna ziua,

      Inchideti browserul, apoi logati-va la loc, poate ati fost logata cu alt cont? Campurile privind incarcarea de documente par sa functioneze fara probleme.

      • sportulpentrutotialba spune:

        ma scuzati inca odata, am facut ce mi-ati scris , apare aceeasi problema , ….pagina nu a fost gasita. mi-ar parea rau sa nu pot trimite proiectul. multumesc

  • cerc spune:

    buna ziua!
    se pot acorda cateva clarificari legate de buget?nu suntem siguri ca am facut repartitia corecta pe tipuri de cheltuieli:RU,RLogistice,Costuri directe-ne puteti directiona spre o referinta? deasemeni in tabelul bugetului este coloana cost unitar-formula se refera la o medie?ultima intrebare:la categoriile de cheltuieli trebuie sa detailam acum-pentru ca in tabel se cer detalii doar la alte costuri.va multumim frumos(cu scuze..am mai postat intrebarile acestea si pe alta pagina)

  • RBI spune:

    Buna ziua
    Am adresat o intrebare mai sus.
    Legata de copie dupa actul constitutiv CU LEGALIZARE.
    La ce anume va referiti? cind spuneti CU LEGALIZARE.
    Multumesc.

  • […] care nu oferă nicio certitudine dar care oferă o speranță. Ieri am depus proiectul final pentru grantul acordat bloggerilor de Raiffeisen Bank prin Raiffeisen Comunități. Va trebui să luptăm pentru banii oferiți. Încă nu știu cu cine […]

  • Karina spune:

    Ce intelegeti prin actul constitutiv? Procesul verbal de constituire este suficient sau se include si statutul fundatiei?
    Daca au intervenit modificari la statut, trebuiesc depuse si aceste documente? Mentionez ca sunt multe pagini.

    Multumesc

  • ginagusilov spune:

    Buna seara,
    Am depus aplicatia insa in faza de editare nu era posibil sa renuntam la un atasament deja incarcat. Ar fi fost de ajutor un buton de „remove.” Drept urmare, s-ar putea sa gasiti anumite documente de 2 ori. Speram ca acest lucru nu va fi o problema.
    Va multumim.

  • BOG. spune:

    Buna ziua,
    Stie cineva care este procedura de vot?
    Se voteaza o singura data de pe un IP, pe perioada 12 – 30.09
    Sau se voteaza zilnic.
    Multumesc.



Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *