Banking responsabil Program de granturi

Business Review premiaza Programul de granturi Raiffeisen Comunitati

Gala Business Review, un eveniment „menit sa recunoasca reusitele companiilor locale” si aflat deja la a saptea editie, a premiat aseara, 22 februarie 2012, unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre din ultimul an. Suntem mandri sa va anuntam ca Programul de Granturi Raiffeisen Comunitati a obtinut premiul I la categoria „practici sustenabile de business”.

Juriul, format din experti in comunicare si oameni de afaceri, a analizat modul in care proiectele nominalizate s-au implicat in comunitate si au produs un efect in lant, creand alte activitati sustenabile. Si se pare ca programul nostru, care a contribuit anul trecut la finantarea a 17 proiecte din intreaga tara cu sume de pana la 5.000 de euro, a fost cel mai apreciat din aceste puncte de vedere.

Banca a ajuns pe lista scurta si la sectiunea „Strategie Online pentru Dezvoltarea Afacerii”, cu programul Studentocard, adresat, dupa cum ii sugereaza si numele, studentilor. Mai multe detalii despre initiativele pentru tineri, gasiti aici.

Din juriu au facut parte Aneta Bogdan, managing partner Brandient, Dan Bulucea, country manager Google Romania, Oana Petroff, managing director Mindshare Romania, Emma Popa Radu, managing director, Advent International Office Bucuresti, Wargha Enayati, managing director Regina Maria si Florin Pogonaru, presedinte al Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania. Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank Romania, a contribuit la jurizarea categoriilor la care banca nu a fost nominalizata.