Program de granturi

A inceput faza a treia a concursului de granturi

Astazi a inceput faza a treia a concursului de granturi. Din totalul de 334 de proiecte, 237 au fost aprobate si merg mai departe. In urmatoarele trei saptamani, concurentii ramasi in concurs vor depune varianta detaliata a proiectelor urmand ca de pe data de 27 august sa inceapa votarea proiectelor si stabilirea castigatorilor de anul acesta.

Multa bafta!

14 Comentarii

  • ecoxtrem spune:

    Intrebare: Depunerea proiectului detaliat se poate face in mai multe etape?
    Mai exact: am observat ca sunt mai multe sectiuni. Se pot completa in zile diferite sau doar o data poti apasa butonul ”Salveaza„? Nu reusesc sa vad toate campurile care trebuie completate pt depunerea proiectului detaliat, si imi e teama sa trec de prima etapa cu informatiile generale, pt ca nu stiu daca pot reveni asupra formularului.

    Multumesc

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Buna ziua,

      Da, puteti reveni in zile diferite. Dupa ce ati completat toate informatiile, inainte de a trimite proiectul (prin apasarea butonului Submit) aveti posibilitatea de a-l vizualiza si de a edita campurile completate.

  • SOCIETATEA ROMANA SPERANTA spune:

    Va rog sa ne spuneti ce acte contabile solicitati si cand sau ce alte acte (de infiintare ale ONG-ului sau altele). Trebuie ele trimise cu posta sau scanate/e-mail. Va multumim pentru ajutor.

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Buna ziua,

      Documentele solicitate sunt:

      Anexe obligatorii
      • Copie după actul constitutiv, cu legalizare;
      • Copie după hotărârea de înfiinţare emisă de tribunal;
      • Copie după certificatul de înregistrare în Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor;
      • Copie după certificatul de înregistrare cod fiscal;
      • Raport anual, dacă există;
      • CV-ul reprezentantului legal al asociaţiei;
      • Copie după buletin pentru reprezentantul legal al asociaţiei.

      Anexe opţionale
      • Copie după un raport de audit financiar extern (dacă există);
      • Note de buget sau explicaţii suplimentare, dacă le consideraţi necesare;
      • Alte documente care vă pot ajuta în formularea cererii de finanţare.

      Ele vor fi scanate si atasate la sectiunea Anexe din cadrul formularului de pe site.

      Mult succes!

  • Liliana Bulgagiu spune:

    Buna ziua, as dori sa intreb- pentru scoala, ca institutie aplicanta, care sunt documentele, actele solicitate in atas?
    Multumesc
    psih Liliana Bulgagiu

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Buna ziua,

      Din lista de mai jos, selectati ceea ce se aplica institutiei dumneavoastra. Pentru o scoala, ar trebui sa aveti o copie dupa decizia de infiintare, raport de activitate (daca exista), raport de audit (daca exista), CV-ul reprezentantului legal al organizatiei, copie CI a reprezentantului legal si alte documente pe care le considerati relevante.

      Mult succes.

      • Liliana Bulgagiu spune:

        Multumesc mult!O zi spornica tuturor!
        Liliana Bulgagiu

        • julia.stancu spune:

          Buna ziua! Suntem scoala si intampinam urmatoarea problema: decizia de infiintare o avem data prin adresa de la I.S.J in 1998, insa doar o copie xerox. Schimbandu-se de-a lungul timpului atatia directori, nu se mai stie unde este originalul. Se poate trimite copie facuta conform cu originalul de conducerea scolii?
          Multumesc!

          • Raiffeisen Comunitati spune:

            Buna ziua,

            Noi oricum solicitam copii ale documentelor deci e ok daca scanati acea copie conforma cu originalul.

            Mult succes!

  • raluk.raluca@gmail.com spune:

    Buna ziua!
    Care este modalitatea prin care trebuie trimise actele? Prin posta in original sau este suficient daca acestea sunt scanate si atasate unui e-mail? Este prima data cand participam la programul de granturi si nu am gasit exact o informatie care sa ne ajute. Daca trebuie trimise prin posta adresa este cea de la contact: Raiffeisen Bank S.A., Administraţia Centrală: Pţa Charles de Gaulle, nr. 15, sector 1, cod 011857, Bucureşti?

    Va multumim!

  • mihai vilcea spune:

    Va rugam sa oferiti mai multe detalii legate de documentele necesare pentru un liceu.
    (reprezentant legal, audit, raport de activitate)

    • Raiffeisen Comunitati spune:

      Buna ziua,

      In cazul scolilor, este nevoie de CI, CV al coordonatorului de proiect si toate actele care atesta functionarea institutiei.



Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *